luni, 3 noiembrie 2008

Indragostita de ... nimeni

Era banală seara de duminica,după ce am vorbit pe mess toata dupa-amiaza despre diverse si m-am jucat prin casa imaginar baschet am intrat sa ascult noua melodie mandinga,sub recomandarea unei prietene. Nu am crezut ca îmi va plăcea deoarece nu ascult foarte des melodiile trupei respective. Surpriza a venit exact pe la secunda 15 a melodiei cand mi-am dat seama ca versurile seamana cu o perioada destul de delicată a vieţii mele de 14 ani si jumătate; m-am întristat aiurea si un şir de amintiri mi-a venit în minte si cuvinte aruncate la întîmplare care atunci erau fleacuri dar acum,nu imi explic de ce, ma dureau.
După sesiunea de rememorarea a lucrurilor mai puţin plăcute simţeam ca îmi doresc sa indragostesc de cineva. Aveam în minte imaginea a doi îndrăgostiţi care stăteau în Tineretului,pe bordurile de sus de la vale,unul dintre cele mai linistitoare locuri...nu ştiu cum sa descriu...mi-am dorit sa fiu singura,credeam ca voi fi fericită,sunt fericită dar totuşi nu sunt atat de ok cum ma astepta. Colac peste pupăză am uitat si materia de la geometrie si o sa incasez un 7 la chimie la unde anul trecut eram printre primii in clasa care se pricepeau. A,da sa nu uit ca peste exact o luna am teza la româna si după la mate si sunt puţin pe dinafară.
La scoală ma simt bine ,rad mult cu colegii mei si chestia asta e foarte importantă,cred ca cineva acolo Sus are grija ca ceva sa-mi meargă bine si apreciez,diseară înainte sa adorm o sa-o multumesc.
Cu toate ca imi doresc sa ... iubesc (am zis asta?) nu imi vine sa cred;sunt mult prea sceptica in privinţa unei relaţii pentru ca...pentru ca sunt fata. Si cu asta explica multe. Si inchei.

Niciun comentariu: