luni, 23 martie 2009

Prima mea leapsa

Mmmm mereu mi-am dorit sa completez chestii d'astea.Cei de pe blog o numesc leapsa insa eu o numesc chestionar. cu intrebari si cu raspunsuri si cu clisee si cu intrebari capcana. muhahaha. eh,ma rog asta are doar niste rubrici de completat. Arina,esti o scumpa...si sa stii ca chiar imi pare rau pentru luni.sunt o scorpie. Me is sorry...
Ce am de facut,cu toate ca probabil stiti ca trebuie sa completez fiecare rubrica cu cuvinte sau o sintagma de cuvinte care sa inceapa cu initiala numelui meu. Hai sa va spun: am de completat fiecare rubrica cu cuvinte sau grupuri de cuvinte care sa inceapa cu initiala numelui mei. problema e ca pe mine ma cheama si Diana si Andreea,dar cum Diana e mai rasfatat ca Andreea o sa scriu cu D. mmmm hai:D



1. Nume: Diana
2. Câteva cuvinte din patru litere: dude,drum,disc,data
3. Numele unui băiat: Dan
4. Numele unei fete: Diana -evident:))
5. O ocupaţie: Doctor
6. O culoare: aici m-ai prins
7. Ceva ce o să porţi în viitorul apropiat: dresuri colorate
8. Un nume de mâncare/ingredient: dulciuri
9. Ceva ce găseşti în baie: deodorant
10. Un loc: dormitor:x
11. Un motiv pentru întârziere: Diverse
12. Ceva ce ai urla: Dobitocule!
13. Un titlu de film: Desperado
14. Ceva de băut: Dafne Martini
15. Un grup muzical: Depeche Mode
16. Un animal: Delfin
17. Un nume de stradă: Decebal
18. O marcă de maşină: Dodge
19. Titlul unei melodii:Don't matter-Akon

Niciun comentariu: