luni, 27 aprilie 2009

super-mega-ultra-multa energie

nu stiu exact de ce sunt atat de saritoare avand in vedere ca nimic din ce fac nu-mi iese foarte bine.sunt optimista si am o groaza de planuri de vara si pana in vara.am nevoie de cunostinte noi,de oameni noi,de locuri noi de tot.ma apuc de facut miscare cat de curand,adica dupa ce termina cu tezele pentru ca si ele sunt o mare problema. stiu,stiu ma stresez foarte mult,dar i'm not a nerd.(asta e pentru tine.) si o sa incep liceul si sunt asa...euforica pentru ca o sa fie multe chipuri necunoscute si multe experiente noi si zici ca merg sa fac bungee-jumping sau ceva de genul:D
probabil ca sunt si putin putin putin indragostita daaar...nu se vede:d
hmm...ce mai vreau?
imi place sa critic fetele,vai cat imi place.imi place sa ma critic si pe mine,o fac si pe asta.
imi place street-ul si vreau sa ma inscriu. tre sa invat sa si inot,nu se poate sa fiu singurul bolovan care se scufunda.
pot sa stau in cap ... asa putin:d
nu mai merg pe varfuri cum o faceam
si nu mai imi petrec sambetele in casa
ma simt excelent
si si si nu e tot. dar n-am rabdare sa mai scriu
hahaha.

Niciun comentariu: