sâmbătă, 15 noiembrie 2008

Frica..Teama...Ascundere

Trec printr-o perioada ciudata. Lasand realitatea la o parte si gandindu-ma strict la mintea mea. Mi-e frica. Mi-e frica de tot ceea ce inseamna viata,mi-e frica de oameni,mi-e frica de ceea ce ma inconjoara. Imi e teama de a doua zi,imi e teama sa ma trezesc dimineata si sa vad cum cineva imi va arunca cu o varza in cap[Asta e de la Masacrul tau,Francesca:)]. As vrea sa ma ascund intr-o lume roz,unde dimineata vine Tanti Vecina de la 3 si imi aduce o prajitura,de preferat Alka mini prajitura casei cu mere confiate,e foarte buna:D sau sa ies dimineata si sa fie un postas hazliu imbracat in albastru care sa-mi aduca o vedere de la un prieten din Franta care sa ma invite la o cina pe Champs-Elyse sambata seara sau defapt sa-mi spuna ca vine de Craciun si ca mergem sa bem vin fiert in Piata Constitutiei... As vrea sa merg la scoala si toata lumea sa zambeasca la mine eu la ei si ei intre ei,sa ne salutam respectos si sa planuim ce facem vineri seara. Sa ma scoata profa de mate la tabla si sa-mi zambeasca atunci cand nu stiu si sa vina frumos si calm la mine sa-mi explice inca o data teorema chiar daca mi-a m-ai spus-o de N ori... sau la romana sa am o idee stralucita si sa mi se spuna si mie odata Bravo mai fatuca! bine..stiu ca asta nu se va intampla:D sau sa nu mai dau teze....sa locuiesc intr-un apartament cu doua camere si sa stau cu doua prietene iar parintii nostri sa stea sub etajul nostru. Sa ne uitam la comedii sambata si sa mancam pop-corn si sa plangem ca ne-am ingrasat cu 20-30 de g si ca abonamentul la aerobic va expira peste trei zile. As vrea sa stiu sa cant la chitara, sa pictez frumos si sa am mereu flori in vaze,sa dau cu aspiratorul si sa sterg praful de pe cartile proaspat citite. A,da si mi-ar mai placea sa citesc mereu cate ceva nou. As vrea sa am timp dimineata sa ies la alergat intr-un parculet si sa ascult muzica la i-Pod si sa ma intorc acasa unde sa beau un cappucino cu mult lapte si sa mananc briose sau sandwichuri facute de colegele mele de camera:F. si R. pe care le-as pupa mereu si le-as spune ca le iubesc:D si acum le iubesc,stiti nu?:)
siiii mi-ar mai placea sa comentez cu A. lumea de la metrou si sa imi arate chestii dragute din Bucuresti chiar cunoaste multe chestii dragute in Bucuresti.
Poate ca as vrea sa am si un prieten..mrrr..prieten. Daaar cum momentan incerc sa fac versuri pentru feministele impotriva misoginilordeci excludem baietii. Stiu ca vorbesc mult si aberez la fel de mult insa blogul ma ajuta sa-mi dezvolt imaginatia si e productiv pt ca,cum v-am mai spus pe 3 dec am teza la romana pentru care o sa invat. Vreau un 9.50 perfect rotund:D deciiiiii ma duc sa invat. Partea a doua o scriu dupa ce termin de invatat nuvela,partea a2a. Stiu ca viata roz e roz..prea roz ca sa fie viata:)

Un comentariu:

rai acid spunea...

>:d<

si eu te iubesc :*