miercuri, 17 decembrie 2008

Vesnicul el

Ce fata nu a fost niciodata indragostita? sau ce fata nu a simtit cum i se taie respiratia cand el o saluta,sau cum sa nu ai fluturasii in stomac cand te intreaba ce faci sambata dupa-amiza? Trebuie sa fi trecut prin asa ceva... E cel mai frumos moment al intregii tale existente,degeaba existi daca nu il ai pe el dupa care sa plangi,degeaba daca nu exista o ea pe care sa o invidiezi pentru ca el o place mai mult sau pentru ca picioarele ei nu seamana ca niste parizere si cupa sutienului e 80c nu 70b sau fundul ei nu se patrateste pe zi ce trece...da mereu e o astfel de ea.
Si poate ca e bine sa existe,unii purtatori de pantaloni au nevoi de material pentru visat. Si chiar daca ar fi tipa ideala din punct de vedere fizic si e de treaba si nu da semne de prostituata(ca sa vorbesc frumos si elevat) si daca e si tipa amabila,grijulie si iubita de toata lumea atunci scumpo,ia-ti adio de la el.
Mda...e ciudat cand nu iubesti pe nimeni,nu ai pe cine sa invidiezi la scoala pt noii pantofi si nici dupa cine sa plangi pentru ca pe mess a zis doar "pa" sau sa te gandesti cum ar fi daca...si ai visa asa 2-3 ore pana ce realizezi ca totusi maine e joi si ai scoala.
Aberez,stiu. Insa imi place sa aberez,imi place sa visez si sa sper ca Mos Craciun imi va aduce ceva special anul asta si cadoul nu il va pune sub brad si in sufletelul meu mic si rau care imi zice"Diana,nu te culca e deabia ora 11. Ce conteaza ca maine ai mate si nu ai ghiozdanul facut. Stai treaza,maine la cel tarziu 6 te vei trezi,te asigur"...."Hai scuteste-ma. Plec sa dorm. Noapte buna"

Niciun comentariu: