vineri, 19 decembrie 2008

Remember the time?

Urmatorul post este scris exact acum un an...imi amintesc ca am plans,de ce? Tu stii mai bine;



>>>>>>>>>>>>>>


Anul acesta a fost unul plin de surprize placute,lucruri la care nu m-as fi asteptat. Mereu ma intreb de ce lucrurile frumoase se termina atat de repede si ne lasa doar amintiri care intr-un moment sau altul ne rascolesc sufletul rece,parasit de toti si toate. Ne intra in inima si in suflet si nu vor sa plece. Raman acolo,raman pentru a ne face sentimentele pulbere. Lacrimile curg ca niste fulgi de nea pe chipul rece si pe obrajii care alta data erau rosii si ridicati de zambetul specific ei,acum parca ar plange si nici macar stropii de roua cristalina ce cadeau nu ii incalzea.
Amintirile care trebuiau sa fie lucruri ce intareau si erau baza unei fericiri acum au ramas doar un cadou pe care il vezi si te poti bucura de el sau ramane la fel de rece.Stau singura in camera care imi rascoleste memoria; inchisa si ascunsa intr-un colt sperand ca o raza de lumina sa-mi readuca lumina in ochi , sperand ca cineva sa ma caute si sa-mi ceara ajutorul , sperand ca una din amintiri sa se prefaca in realitate .... vroiam ceva .
Nu aveam niciun atu impotriva timpului care trecea si lua cu el totul. Speram ca odata cu trecerea lui sa redevin eu, fata care era alaturi de toti, care oferea zambete si rasete pentru toti .... era plina de fericire sa invaluita in mister. Era speranta care ii lumina sufletul , era dorinta de a face bine , era iubirea pe care i-o purta, era daruierea totala pe care o oferea,era indragostita....





>>>>>>>>>>>>>>>>






God! Sunt praf. Nu vreau sa modific postul doar ca,draga mea Diana:se zice "voiam" nu "vroiam"
"roua cristalina" suna banal,"sentimente pulbere" suna groaznic. Esti o inculta. Du-te si citeste Moara cu noroc si taci!

2 comentarii:

cezara spunea...

capul sus.sti bine ca mereu o sa fie cineva acolo ca sa iti zica ca totul o sa fie bine.si care o sa aiba grija ca aproape mereu sa fie totul bine.


te iubesc

rai acid spunea...

>:D<


remember! "Pui cu Portocale"