luni, 29 decembrie 2008

2008

Ei bine,uite ca am ajuns si la finele acestui an. Mi-e teama de un nou inceput,mereu mi-a fost. A fost un an greu printre cei mai grei insa stiu ca a fost spre binele meu...sa simt si partea mai putin placuta a ceea ce numim viata. Imi amintesc inoncenta de acum un an...eram inconjurata de mult,foarte mult alb. Era frig insa inima imi incalzea si restul corpului. Acolo era si el , venise pentru mine.
Imi amintesc si la scoala cum era... a fost o perioada in care m-am infundat in lectii si tocit. Era refugiul meu,masca mea,dar si motivul pentru care am terminat cu 10. E straniu. Nu am amintiri din clasa a7a...chiar deloc. Imi pare rau,dar aia era decizia mea:sa am o lume paralela de cea in care fizic ma aflam.
Anul scoala se incheiase iar eu nici nu imi dadusem seama cand a trecut. A inceput vacanta,stiam ca nu va fi printre cele mai bune,dar a fost insuportabila. Imi amintesc ca 90% din timp am stat in casa fiind dadaca surorii mele. Am invatat sa fac o delicioasa supa de legume si cum se progameaza masina de spalat. In restul timpului am fost la mare,prin parc si...atat.
Toamna a inceput destul de rece. A plouat in ziua in care am mers la scoala si m-am certat puternic cu el. Nu a mai durat mult si ne-am despartit. Vechile legaturi s-au rupt,atat cu el cat si cu ele. Ma doare ca nu mai e la fel. C. a fost cea care m-a ajutat sa realizez multe lucruri frumoase ale vietii cu toate ca nu e intodeauna optimista. Mereu am apereciat-o si i-am fost recunscatoare. Poate ca nu voi mai avea ocazia sa-i spun "Mersi" dar..sper ca stie asta. A. a fost cea care mi-a insuflat din libertatea si culoarea ei. Care mi-a aratat ca lucrurile pot fi frumoase,depinde cum le lucram. S. a fost cea care imi spunea mereu " A ba Dida. Esti trendy,e tot ce conteaza>:D<" si ma facea sa zambesc. Sunt nostalgica.
Dupa...am inceput sa cunosc si alte persoane,care surprinzator imi semanau. Nu m-as fi gandit niciodata ca F. imi va fi prietena sau ca R. mi-ar impartasi ideile.
Si ei au fost amabili si draguti. Acum ii vedeam diferit,ca pe niste..apropiati.
Nici problemele cu ai mei nu au lipsit...si de multe ori m-am simtit data la o parte dar...speram si inca o fac sa fie doar imaginatia care imi joaca feste.
Dar totusi au fost si parti bune:
  • Am terminat semestrul doi din a7a cu 10
  • Am reusit sa fac supa de legume din prima
  • Mi-am demonstrat ca pot trece peste unele lucruri
  • Am primit multe sfaturi dragute
  • Am cunoscut niste oameni incredibili si am avut bucuria de a ii cunoaste de aproape
  • Mi-am cumparat doua rochite dragute si am avut primul meu job part-time(nu era f real insa a fost frumos cat a durat)
  • Am jucat volei la mare si am relizat ca nu conteaza cat de bine joci ci cat de mult te distrezi
  • Am vazut Sibiul si Brasovul si sunt impresionante,atat de diferite de infectul de Bucuresti
  • I-am spus mamei ca o iubesc si m-a trimis la culcare. I-am zis tatei ca il iubesc mi-a zis sa imi pun o jacheta pe mine. Stiu ca si ei ma iubesc..
  • Am invatat sa apreciez mai mult pe cei din jur
  • sunt multe lucuri bune sper sa nu se supere pt ca nu le-am mentionat pe toate
Si 2009 abia astept sa vii. Am un calendar de insemnat cu stelute si inimioare pe tine.
XxX Love

Niciun comentariu: