marți, 30 decembrie 2008

Sesiune de filme

Mini-vacanta in care ma aflu,inca-din fericire- a fost un timp in care m-am simtit ciudat. Nu asta e important. Daca la sfarsitul vacantei de vara aveam o lista intreaga de carti pe care sa le citesc,acum am avut o lista luunga de filme pe care sa le vizionez. Din fericire am vazut cateva filme si mi-am potolit setea de comedie si ireal.
Voiam sa vad :

  • The Women
  • Mamma Mia!
  • The Nanny Diaries
  • Click
  • Casannova
  • Made of Honor
  • My Mom's New Boyfriend
  • Juno
  • You don't mess with the Zohan
  • Good Luck Chuck

Ce e cu asta e vazut.


Mi-a placut mult Made of Honor. De ce? Pentru ca femeile au invins!
Mi-a placut Juno. De ce? Pentru ca era puternica. Foarte puternica.
Mi-a placut Good Luck Chuck. De ce? Pentru ca Jessica Alba este secsi. Si tipul ala la fel.

Niciun comentariu: