sâmbătă, 14 februarie 2009

Valentine's day


Daca in noiembrie avea emotii referiotare la 14 februatrie,azi a fost impresionant de relxata. Mi-am dat seam ca Ziua Indragostitilor e o moda,un nou mod de a face bani pentru comerciantii de inimioare,flori,bomboane si mai noua saloane de cosmetica. Sunt o non-romantica si imi pare rau,dar cred ca atunci cand - stiti voi...ai fluturasi in stomac si e chestia aia mica si roz care defapt e mare si incolora care se numeste"dragoste"-exista multe multe multe bilute energice in tine nu ai nevoie de o zi speciala ca sa iubesti.
Azi mi-am iubit mai mult ca oricand bunicii,cu care am baut vin rosu-oficial-pentru prima data si mi-am amintit cand eram mica si locuiam la ei si bunica imi lua culori la dimensiuni mici cand lua pensia si daca intretinerea si cheltuielile lunare nu ii rapeau tot bugetul imi lua un happy meal si vata de zahar. Bunicu ma ducea la cofetaria de langa bloc si imi lua o amandina si un suc de struguri de la Prigat.
Ii iubesc mult,foarte mult. Le-am luat o cutie de bomboane Heidi in forma de inimioara si le-a placut.Le-a placut.Da,sunt o fraiera emotinata rasfatata de bunicii.

Niciun comentariu: